tirsdag 24. august 2021

En liten sjokoladehilsen


Hei og hopp!
 
Bedre sent enn aldri å vise frem en enkel liten sjokoladehilsen som jeg gav bort i påsken.
Ideen kan jo lett overføres til bursdagstema, jul, morsdag, farsdag og det man måtte ønske.
 
Jeg har brukt et nydelig ark med påsketema fra Papirdesign og stanset ut med dies fra samme produsent. Den største av de to jeg har stanset ut har jeg brettet i to og stiftet fast i cellofanposen som sjokoalden er pakket inn i. Deretter har jeg limt på den minste og på den måten dekket stiftene. 
 
I toppen har jeg punchet to hull og knytt en sløyfe av blonde og hyssing. Pyntet enkelt med to blomster jeg har limt i hverandre. Halvperlene kommer fra Staz, som distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ha en fin dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.