fredag 20. august 2021

Produkt-tips

  Vi finner alle våre favoritter ved scrappepulten titt og ofte og dann og vann. 


Noen glemmer vi av igjen en stund, mens andre får sin faste plass og er i bruk ved nesten hvert eneste prosjekt.

I dag vil vi i TeamScrappelyst vise frem noen av våre favoritter:


Jeg vil trekke frem en dies av eldre årgang fra Papirdesign, PD 17255 Kontroller. 


Ypperlig å lage prosjekter til gamere. 

Her vist både som bordkort, som pynt på gavepose og kort: 






Linda: 

Den tingen jeg bruker desidert mest når jeg lager kort eller layouter, er skrivemaskinen min. Dette er en gammel skrivemaskin fra jeg var liten, men det går fortsatt ann å kjøpe nye ruller til den. Nå har jeg rull fra We R memorykeepers, med todelt rull, så jeg kan skrive med to forskjellige farger. 


Jeg synes skrivemaskin er kjempeflott både til å få med mye tekst på layouter, men også som tekststriper på kort og layouter. Jeg passer på å skrive for hånd innimellom også, slik at det blir variasjon. Men skal jeg ha mye tekst, er skrivemaskinen helt uvurderlig for meg. Den er også veldig praktisk med tanke på at jeg ikke trenger dille med data, printer og strøm, så jeg kan enkelt ta den med på treff f.eks. Da har jeg mulighet til å lage den teksten jeg vil der og da. Det er også enkelt å kunne skrive på en liten restebit av papir, eller rett på mønsterark og tykkere kartong. 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.