torsdag 5. august 2021

Utfordring for august - striper

 I utfordringen denne måneden ønsker vi  rett og slett å se striper. Det kan f.eks være tekststriper, striper på mønsterark, malingsstriper e.l. Her er det bare å bruke fantasien.


La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.august 2021 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren denne spennende premien:





Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

 Wenche:


Dette konfirmasjonskortet har jeg laget som et posekort på en base av brun papirpose. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Tekster og blomster fra Papirdesign

Motivet er fra Maja Design. 

Hege:

Temaet for august er striper og på bidraget mitt har jeg tekststriper + washi med striper.

Jeg har laget en AJ denne gang. Bakgrunnen er laget ved hjelp av Marabu Mixed Media Gesso (+clear gesso), washiteip med forskjellig mønster, Van Gogh akvarellmaling, Amsterdam Akrylmaling og Marabu Mixed Media Art Crayons. Jeg har brukt forskjellige stensiler sammen med Paste for å lager struktur. 

Motivet er klippet ut fra et digitalt collage-ark fra Art Tea Life. Tekststripene er fra Tim Holtz og Studio Light og stempelet fra Papirdesign. Jeg har brukt Posca Paint Marker og Sakura Gelly Roll til detaljer

 
Katrine:
Jeg har laget et babykort med både tekststriper og stripete mønsterark. Mønsterark, tekststripene og button er alle fra Papirdesign. Kartong fra Papicolor, og motivet er fra MaysDesignNorway.

Øvrig pynt er blomster og liquid pearls.

Elin:

 Jeg har laget en ny ArtJournal side i min Studio Light Art Journal. En meget praktisk bok i str 16x16cm, med solide akvarell-ark som er festet i boken ringklips. Veldig praktisk å kunne ta ut sidene man jobber med, og det gjør det også lettere å kunne bruke begge sider av arket :)


Jeg har grunnet siden med Amsterdam Transparent Gesso først. Deretter ar jeg lekt med Van Gogh Akvareller i gul-grønne toner. Jeg har brukt sjablong fra StudioLight sammen med Marabu Acryl Paste for å gi litt struktur i bildet. Da er det også straks mer spennende å leke med farger etterpå.

Jeg har stemplet med litt bakgrunnsstempler (tekst og netting) før jeg festet elementene mine: En blonderest, bilderammer fra Mintay, en nydelig grønn sommerfugl (for jeg har DILLA på sommerfugler, i fall dere ikke har oppdaget det), noen hvite blader og transparente blomster. Alle elementer bygget opp for å skape litt dimensjon i bildet.


Produkter fra Studio Light, Marabu, Van Gogh, Amsterdam, Posca, Sakura og Papicolor distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.




You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.