tirsdag 4. januar 2022

Art Journal - I spill

Tidligere lagde jeg det meste i vintage-stil, men det ble det plutselig slutt på etter at jeg oppdaget hvor gøy det var med farger. Det var derfor morsomt å lage en side i min Art Journal i jordfarger og i litt vintage-stil.

Jeg har svertet bakgrunnen med brune stempelputer. Jeg har deretter lagt på et rispapir som ser ut som flasset treverk. Jeg har limt dette fast med Marabu Transparent Gesso.  Teksten, jenta og krusedullene er silkepapir jeg har limt fast.

Sirklene er kaffesøl-stempler. De små prikkete i sort og strekene i brunt langs kantene, er små stempler fra Studio Light. De fikk jeg i adventskalenderen for 2020.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.