søndag 9. januar 2022

Konfirmasjonskort til jenter


I dag vil jeg vise noen konfirmantkort til jenter. Det første kortet er laget med bølgepapp som bakgrunn. Jeg har revet litt i kantene og limt små biter med mønsterpapir bak, for å gi litt farge i kantene. Deretter har jeg bygd opp med lag på lag med mønsterark. Alle mønsterark kommer fra Papirdesign, og er stanset ut med Papirdesigns bannerdie, og en rivekant-die fra StudioLight. Jeg har i tillegg stanset ut en doiliedie fra Papirdesign i hvit kartong. "Konfirmant" er stanset ut i grå mosgummi. Tekststripa er skrevet på skrivemaskin. Konfirmantdie og dotter kommer fra Papirdesign.


På neste kort har jeg tatt utgangspunkt i motivet med ei rosa ballerina. Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign og StudioLight, og laget kortet ganske enkelt med litt bølgepapp bak, samt et diecut fra StudioLight Art by Marlene. Konfirmant er stanset ut i sort mosgummi, og dies og hzlvperler kommer fra Papirdesign. Jeg har brukt en liten rest med rubins på motivet, for å lage en liten "halvramme" i det ene hjørnet. 


Det siste kortet er også laget med ark fra Papirdesign, samt bannerdiesen, som jeg bruker veldig mye. Jeg har gjort det ganske enkelt, med papirserviett, et par bannere, og en blomst. "Konfirmant"-diecuten er her stanset ut i hvit mosgummi. 



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.