mandag 10. januar 2022

Konfirmantkort med fotballtema

Fotball er et tema som ofte går igjen når jeg lager konfirmantkort. I dag vil jeg vise dere to kort jeg har laget med dette temaet. 

Det første kortet er i størrelse 5,5 x 5,5 tommer. Jeg har brukt lekre mønsterark fra Papirdesign og kartong fra Papicolor. Rivekanten langs det ene mønsterarket er stanset ut med en dies fra Studio Light. Hønsenettingen er stanset ut med dies fra Marianne Design, mens konfirmanten og teksten er dies fra Papirdesign. Teksten er stanset ut i svart mosegummi med skygge av kork. Splatten er dies fra Sizzix. Dette kortet er altså bygget opp ved hjelp av mange forskjellige dies.  Som dekor har jeg brukt chipboardstjerner, og dotter fra Papirdesign. Jeg har brukt hvit og svart penn fra Sakura for å lage "søm" og highlights. 





På innsiden av kortet har jeg stanset ut skrivefelt med dies fra Kort og Godt. Tekststemplene er også fra Kort og Godt.



Det neste kortet er i størrelse 4 x 6. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light og Papirdesign, kortbasen fra Papicolor. Jeg har brukt flere av de samme diesene som på kortet over (hønsenetting, konfirmant og tekstdies). I tillegg har jeg brukt en av mine favoritter, vimpeldiesen til Papirdesign. Kortet er bygget opp lag på lag. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.