lørdag 8. januar 2022

The good stuff

 Heisann!
 
I dag vil jeg dele en hoppende glad trampoline-layout med dere.
Det vil si, det er vel hun som hopper på den som er hoppende glad.
 
Jeg synes det er utrolig moro at Paprdesign laget mønsterark med trampoline-tema, så det måtte jeg bare bruke til denne layouten her. Treverksarket er også fra Papirdesign, men fra en eldre kolleksjon.
 
På bakgrunnen bak bildene har jeg brukt en stor rund pensel til å hente farge fra Dina Wakley Gloss Sprays og latt det renne nedover siden. Jeg har brukt hvit og oransje. Jeg har også splættet litt rundtom på layouten ellers også med de samme fargene. Den store tittelen er fra American Crafts.
 
Pynten har jeg ellers holdt meget enkel da både mønsterark og tittelen er ganske travel. Jeg har brukt papirpynt i form av trekanter, enamel hjerter og noen tags. I toppen av tagen har jeg tredd twine fra Kort&Godt.

 Ha en nydelig dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.