lørdag 1. januar 2022

Tre kort

Godt nytt år til alle våre kjære følgere.


Jeg har sittet og kost meg med å lage litt kort, og her er noen av dagens kort. Det første kortet er et bryllupskort. Jeg har brukt lekre ark fra Papirdesign, samt doiliedie fra Papirdesign. Jeg har brukt lag på lag med forskjellige dies for å lage litt ekstra dybde, samtidig som jeg lar det lekre mønsterarket få god plass på kortet. Tekststripene er skrevet på kartong med skrivemaskin. 


Neste kort er et konfirmantkort. Basen på kortet er stanset ut med en die fra StudioLight. Denne gir den fine "spiralblokkkanten" på kortet. Mønsterarkene kommer også fra StudioLight. Kartongen kommer fra Papicolor, og er min favorittkartong. Stemplene inni kommer fra Papirdesign.




Det siste kortet er et konfirmantkort til ei jente. Også her kommer arkene fra Papirdesign. Jeg har brukt et gammelt motiv jeg hadde liggende, og pyntet med papirserviett, blomster, og en fjær stanset ut av en Sizzix-die. Tekstklistremerkene kommer fra Papirdesign. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.