mandag 14. mai 2018

Dresskort konfirmasjon

Kanskje du har sett varianter av disse dresskortene tidligere? Vi har iallefall latt oss fascinere.

Hos Papirdesign kan du se Hildes tutorial.

Ann Kristin:

Jeg vet ikke hvem som fant opp disse dresskortene , med de er kjempekule! Jeg har blitt inspirert av Mona og Hilde sine. Har gjort min egen lille vri med flammene.

Jeg har brukt svart kartong fra Papicolor og "svertet" med distress stains - picket fence. Mønsterark er fra StudioLight sin Industrial 2.0 serie. Sløyfe og tekst er dies fra Papirdesign. Tekststempel på innsiden er fra Kort og Godt. Papicolor og StudioLight distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.




Takk for at du kikket innom!



Wenche:

Jeg har også sett disse dresskortene og latt meg fascinere, og etter en snikktitt på Ann Kristin sin knalltøffe variant, måtte jeg prøve meg jeg også.

Fikk bestilling på kort med traktortema, og da gjelder det å ikke bomme på merke og nummer. Min løsning ble å lage skjortekort med logoen på jakkelommen.



Jeg har brukt rubons og satt på nummer på jakkeslaget:



Før levering brukte jeg også samme type rubons og skrev mottakers navn øverst på lommene.

Hvit og svart kartong fra Papicolor og mønsterark fra Studiolight.

Tekstdie fra Papirdesign og sløyfen har jeg laget med die fra Marianne Design, LR0325 Bow (L).

Innsiden ble enkel på disse kortene da det ikke skulle være noen pengelomme i de. For å spare litt papp og gjøre kortet litt mer spennende å åpne, er den hvite skjorten som er synlig på foriden, egentlig skrivefeltet på innsiden.



To til med John Deere logo;



Produkter fra Studiolight, Papicolor og Marianne Design distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 




3 kommentarer:

  1. Skikkelig kule skjortekort <3 En tøffere type en det jeg er vant til å se. Likte disse kjempe godt. Ha en fin fin dag :)

    SvarSlett
  2. Fy flate! Dere er rå altså! :D Disse er bare sååååå forbasket kule :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.