onsdag 16. mai 2018

Praki praki - LO

Heisann!
I dag har jeg en layout å dele med dere. Selve bildene jeg har valgt å scrappe er ikke av den beste kvaliteten dessverre, men historien var såpass viktig for meg at jeg valgte å scrappe dem likevel. 

Jeg har brukt ark fra den knalltøffe Industrial 2.0 kolleksjonen fra Studiolight.
På bakgrunnen har jeg påført Amsterdam akryl i fargene Titanium White og Ultramarine, og deretter stemplet i sort med et kjempetøft stempel fra Industrial 2.0 kolleksjonen. Jeg absolutt digger dette stempelet, det er desidert mitt nye favorittstempel til bakgrunnsbruk!
Bak bildene har jeg bygget opp med mønsterark og tags. Gjennom tagsene har jeg tredd sort/hvit twine fra Kort&Godt og latt den sno seg rundt langs hele toppen av layouten.


 Jeg synes bakgrunnen gjør så mye i seg selv og har derfor holdt pynten veldig enkel. Hvite og sorte enamel dotter fra Marianne Design og røde puffy stickers fra Crate Paper.

Produkter fra Studiolight, Amsterdam og Marianne Design distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en strålende dag!

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.