onsdag 9. mai 2018

Små kort og tags

Hei!
I dag vil jeg dele noen enkle småprosjekter med dere.
Jeg hadde noen små konvolutter liggende som jeg gjerne ville lage noe innhold til. 
Resultatet ble tre enkle kort, ca. str. 3"x4,5".

Jeg har brukt søte motiver fra Tania Design på alle prosjektene, du kan finne dem HER.
All kartong er av merket Papicolor, mønsterark fra forskjellige Studiolight-blokker og alle enamel dots er fra Marianne Design.

Første kort i gult og oransje. Chipboardtekst fra Wycinanka.

Andre kortet er i rosa og mint. Chipboardtekst fra Wycinanka og klistremerketekst fra Papirdesign.

Det siste kortet er i rødt, grønt og mint. Klistremerketekster fra Papirdesign.

Jeg laget også to enkle tags med de samme motiver og produkter. Til venstre chipboardtekst fra Scrapiniec, til høyre chipboardtekst fra Wycinanka. Vokset bomullssnor i toppen fra Kort&Godt.

Produkter fra Studiolight, Papicolor og Marianne Design distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en fin dag!

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.