mandag 30. november 2015

Julekurv

Det er vårt første år i barnehagen og vi er så utrolig fornøyd med stedet og personalet. Jeg har derfor laget i stand en julekurv som de skal få før jul som en liten julehilsen og takk for den gode jobben de gjør.
 
Kurven er en trekurv jeg kjøpte diverse rotgrønnsaker i i høst. Jeg har malt den hvit med Gesso. Jeg har deretter kledt den med bånd og mønsterpapir øverst og pyntet den med diverse julepynt.
 

Mønsterpapiret er fra Papirdesign. Jeg har brukt punch fra Martha Stewart langs kanten.

Snøkrystallene er stanset ut med en die fra Kort og Godt.

Jeg har pyntet med vevde God Jul-bånd.

Kurven skal pakkes inn i cellofan før den skal gis bort, så får vi håpe de ansatte blir fornøyd.

3 kommentarer:

  1. Så fiiiiin den var Kristin....også så koselig gest :D
    Det setter de helt sikkert stor pris på :D

    SvarSlett
  2. Koselig gave å gi, alle trenger en oppmuntring. Ofte blir mye tatt som en selvfølge, også jobben som blir gjort. Så dette setter de nok veldig stor pris på :) Kurven var lekker i tillegg :D
    Klem

    SvarSlett
  3. Så herlig gave. Tenker den ble godt tatt imot. Lekkert utført.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.