mandag 2. november 2015

Lollipopkort med Sjokoklem

En litt enklere variant enn denne. På disse har jeg enkelt og greit limt kjekssjokoladen på lollipopkortet med dobbeltsidig tape.


Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign. Nydelige julefarger og mønstre. Julehilsen er stanset ut med dies fra Papirdesign, og de er stanset ut i hvit mosegummi. Å stanse ut i mosegummi gir en flott dimensjon til teksten, slik at den ikke forsvinner inn i bakgrunnsarket.

Rosettene er stanset ut med Decorative Strip Die – Paper Rosette fra Sizzix. Doilie med mulighet for å tre i bånd er stanset ut med dies fra Marianne Design; CR1350 Ribbon Doily with Rosette 39981350. Jeg har tredd hamp i dene ene min, og den andre har jeg latt være som den er, begge deler blir pent med denne anvendelige diesen.






4 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.