onsdag 23. november 2016

Pakkelapper til jul

Ekstra koselig er det å pakke inn julepresanger og feste på de hjemmelagede pakkelapper. Personlig og tradisjonelt. 


De første pakkelappene har jeg laget ut av kaffefargede tags. Disse har jeg stemplet med herlige snømannmotiver fra Marianne Design. Stemplet med embossingblekk og embosset med hvitt detaljembossingpulver fra Creative Expressions, CSDEPWHHITE Cosmic Shimmer True White Detail Emboss Powder. 

Til slutt brukte jeg snøkrystallstensil i kombinasjon med hvit akrylmousse fra Marabu. 

Alle tekststripene jeg har brukt på pakkelappene er fra Papirdesign



Disse pakkelappene har jeg dekorert med stensil i kombinasjon med hvit akryl mousse fra Marabug og rød glitterpaste fra Creative Expressions, CSPASTSPBER Cosmic Shimmer Sparkle Texture Paste Berry Red. 

Pakkelappene under er laget på samme måte, men her ser du også eksempel med en annen av glitterpastene fra Creative Expressions, CSPASTSPFROST Cosmic Shimmer Sparkle Past Frosty Dawn. 


Dette er også koselige førjulsgaver. Legg et knippe pakkelapper i en søt eske, og vipps så har du en vertinnegave: 



Eller putt en bunke i en pose av cellofan;


Produkter fra Creative Expressions og Marianne Design i Norge via Global Hobby og Kunst.

3 kommentarer:

  1. Her var det mange flotte ideer til pakkelapper :)
    Kjempeflotte! :)

    SvarSlett
  2. Så mange fine pakkelapper!!
    Ble veldig fint med den røde glitterpasten.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.