mandag 7. november 2016

Tre bryllupskort

Elin:
Er det en type kort som står høy på "liker-å-lage" lista mi, så er det bryllupskort! Det finnes så utrolig mange flotte bryllupsmotiver, og en av mine favoritt produsenter på det området er Studiolight. Bare sjekk dette flotte motivet:

Basen er en hvit papirpose, pyntet opp med mønsterark fra Marianne Design og motiv fra Studiolughts mønsterark "Sweet romance - 1363". Hjertelig til lykke er stanset ut med dies fra Papirdesign, i hvit mosegummi. 

 Blomstene er fra I Am Roses. Jeg har rufset kantene og svertet med vintage photo distress. Jeg har brukt litt blonder og kakeserviett bak bildet.

Inni kortet har jeg laget en tag med hvit kartong fra Papicolor, brukt samme mønsterark som på utsiden og en liten perlebrand.

Studiolight, Papicolor og mosegummi er produkter som distribueres gjennom Global Hobby og Kunst. 

http://elinshobbykrok.blogspot.no/

Wenche:
Jeg fikk en forespørsel om jeg kunne lage et bryllupskort i hvitt og gull, og slik ble resultatet. 


Mønsterarkene og motivet er fra Studiolight. Hjertebakgrunn og teksten er stanset ut i gullkartong fra Marianne Design. Hjertediesen er fra Magnolia og den nydelige teksten er en dies fra Papirdesign.


Sirkelrammen jeg har lagt bak motivet og også brukt som tekstfelt på tagen i posekortet er stanset ut med dies fra Creative Expressions. Blonden på tagen er fra Staz. 



Det siste kortet er laget med mønsterark fra Studiolight. Ramme og tekst stanset ut med dies fra Papirdesign. Brudepar-chipboarden kommer fra Wyzinanka.


Produkter fra Studiolight,  Marianne Design, Staz og Creative Expressions distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

  1. Oi, så flotte! :)
    Falt veldig for det med gullhjertene :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.