tirsdag 9. mai 2017

17. mai

Hei! 
Litt 17. mai inspirasjon fra meg og Ann Kristin i dag! Jeg har laget en enkel lommescrapping side med bildene fra 17. mai fra to år tilbake. Jeg har brukt mønsterark og kort fra Papirdesign.

Tittelkortet. Bokstaver og tall er Thickers fra American Crafts. Enamel dotter fra Papirdesign.

Jeg har brukt en flip-lomme for å få plass til flere bilder.

Jeg har klippet ut flere flaggrekker fra et Papirdesign mønsterark og pyntet noen av kortene med det.

 Ønsker dere en strålende dag!


Hei! Jeg har scrappet noen 17.mai sider til albumet til ungene :)


Her har jeg brukt ett mønsterark fra StudioLight:Love and home. Blad-diesen, is-button og dottene i rødt,hvitt og blått er fra Papirdesign. "Hurra" er en dies fra Kulricke. Disse kommer i to str, og jeg bare digger de!På denne har jeg brukt den minste str. Ellers har jeg brukt snurreblomster fra Kort og Godt, pyntebær fra woc, doily dies fra Sizzix, tall og bokstaver er stickers fra Bella Boulevard. 





Her har jeg brukt noen resteark, blått fra Papirdesign og rødt fra Bella Blvrd. Chipboard kransen er fra Wycinanka. Superfin! Lekker stjernedies fra Papirdesign! Røde hjerte klistremerker fra Staz. Blomster fra I am roses! Her har jeg brukt den største "Hurra" diesen fra Kulricke!



Takk for at du kikket innom! Ønsker deg en flott dag!





1 kommentar:

  1. Så flotte 17. mai sider :) Ikke alltid lett å scrappe slike 17. mai bilder :)
    Men disse var jo superflotte :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.