onsdag 17. mai 2017

Mer inspirasjon for mai-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Elin:
Jeg har laget et bryllupskort for å feire kjærligheten. For kjærligheten er vel aldri feil å feire? Jeg har brukt en hvit papirpose som base, tilpasset en hvit tag og puttet inni. Jeg har brukt mønsterark fra Studiolight. " De beste gratulasjoner" er stanset ut i hvit mosegummi med en Papirdesign dies. De små tekststrimlene er også fra Papirdesign. Blomster fra I Am Roses.



Kristin:
Jeg har laget et babykort,som jeg synes passer perfekt til temaet feiring. På kortet har jeg brukt mønsterark fra Studiolight. Hjertene er fra Wycinanka. På hjertene har jeg hatt på litt glitter paste fra Creative Expressions. På bakgrunnen har jeg brukt Marabu Mousse sammen med en stjerne-stensil.

Linda:
Jeg har laget et bursdagskort i lysbrune og turkise fargetoner. Alle ark kommer fra 6x6 blokker fra Studiolight. Jeg har brukt dies fra to sizzix-sett for å bygge opp luftballonger, skyer og vimpler. Tekststripene kommer fra et stempelsett fra Staz, #medomtanke. Produkter fra Studiolight, Sizzix og Staz forhandles gjennom Global Hobby og Kunst


Kristine
Jeg har laget et bursdagskort til en jente som er glad i Frost-filmen ♥
Kortet er laget med nydelige papirer fra Studio Light som Global Hobby og Kunst er forhandler for.
Rammen er en dies fra Papirdesign som jeg har stanset ut i glitter kartong fra Best Creation.
Motivet er fra Pinterest, og fargelagt med Copic.
Som pynt har jeg brukt blomster fra I am roses, klistremerke fra Papirdesign og chipboard fra Scrapiniec


1 kommentar:

  1. Åh, så mye flott! :) Herlig inspirasjon :)

    Forresten
    Gratulerer med dagen alle sammen :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.