tirsdag 16. mai 2017

Fargerike konfirmasjonskort

Konfirmasjonstiden er her, og vi lager kort og hyller ungdommen.


Elin:
Det er vår og konfirmasjonstid. Her er ett av mine kort:


 Jeg har brukt herlige fargerike mønsterark fra Studiolight. Disse er fra 6x6 paper pad no 35. Jeg har funnet et passende sprekt motiv på pintrest. Teksten er stanset ut i hvit mosegummi, med dies fra Papirdesign - Kjære konfirmant.  Jeg har også stanset ut en bord og ramme bak bildet med Marianne Designs dies.

Blomstene er fra I Am Roses. Jeg har slitt litt med så store trellis roser, men når jeg plukker av den høye tuppen og setter inn en brand i stede, synes jeg de blir så søte! Hug-snug-båndet på toppen har jeg farget selv.

Innsiden er helt enkelt, med bare en lomme for å legge med pengegave i, og godt skrivefelt. Alle delene er rufset og svertet for å få et litt mer slitt preg.

Wenche:

Noen fargerike kort fra meg også i dag. Først et rosa og lilla kort. Kanskje ikke så rikt på farger,men de fargene som er synes godt :-)

Mønsterarkene er fra Kort og Godt, Diecuts er stanset ut i nydelig glitrende kartong fra Best Creation. Denne kartongen drysser ikke og er virkelig lekker til effekter som på dette kortet.

Teksten er stanset ut med die fra Papirdesign og doiliene bak motivet er stanset ut med die fra Sizzix.

Enamel stickers fra Staz.



Så til slutt et par spreke konfirmasjonskort med litt fart i.



Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studiolight. Motivene har jeg lånt via Pinterest.



Kraft-arket med gullstjerner har jeg kjøpt via Ebay, det samme med headphone-diesen.

Kjære konfirmant er dies fra Papirdesign. Det samme er siluetten jeg har laget en pengelomme av inni kortet, og Gratulerer teksten. Siluetten er stanset ut i hvit Papicolor-kartong og farget med splatter av Marabu Art Spray.



Chipboardsene på jentekortet er fra Scrapiniec.




2 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.