søndag 28. mai 2017

Ut på tur - lommescrapping

En lommescrappet dobbelside, med fokus på bildene. 

Lommene jeg har brukt er Becky Higgins Design H og We R Memory Keepers Item # 50177-6. 

Mønsterarkene er fra Studiolight, og chipboards-tekster fra Scrapiniec

Jeg har brukt dies fra Marianne Design for å stanse ut bannere og tekstbokser; COL1398 banners xl, CR1390 Basic Stitch rectangle og CR1359 Stitched Passepartouts squares.


Jeg fikk kjøpt en Fuse Tool pent brukt, og måtte teste den så fort den var i hus. Dette er et verktøy som gjør at du blant annet kan dele opp lommene i mindre størrelser. Laget en liten effekt på denne siden med litt paljetter: 


Produkter fra Studiolight, Marianne Design og paljetter distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.



Ann Kristin:
Jeg har også laget en lommescrappet side med fokus på bildene.
Kortene har jeg laget av mønsterark fra StudioLight paper pad med wood pattern.


"Sommer" er en dies fra Kulricke.


Surret tråd fra Kort og Godt rundt fisken for å få den i fokus! Og "fiskelykke" er stickers fra Papirdesign. Tekststripene jeg har brukt her og der, er også fra Papirdesign.


Reven er en dies fra Sizzix. Chipboard fra Scrapiniec. Under tittelen har jeg stanset ut en ramme i kork! Rammen er fra ett diessett til Marianne Design: Craftable Basic die classis square.



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.