tirsdag 15. mai 2018

LO med egenlaget bakgrunn

Jeg synes det er gøy å lage bakgrunner fra bunnen av og denne gangen hadde jeg lyst til å lage en skikkelig fargerik klæsje-bakgrunn. Jeg har brukt samme teknikk som jeg har brukt på disse kortene.

Bakgrunnen er laget med Amsterdam akrylmaling. Jeg har brukt fargene Primary Cyan, Olive Green Light, Trasparent Yellow Medium, Ultramarine, Primary Magenta, NaphtolRed Medium og Zinc White.

De store sirklene er stanset ut av en die fra Papirdesign


Jeg har brukt Sakura Pigma Micron-penn for å skrive teksten.

Her ser man litt av bakgrunnen bedre,


Produkter fra Amsterdam og Sakura distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.