tirsdag 29. oktober 2019

Gavesett med krus og kakao



Jeg  har laget en gavepakke med krus, kakaobolle og en koselig tag.

Tagen er kuttet til av hvit Papicolor kartong. Mønsterarkene er fra Studio Light.

Doilien bak motivet er stanset ut med die fra Papirdesign, PD 1900163 Hei. Jeg har også brukt en av Papirdesigns nye stickers som er på klar bakgrunn, til å sette teksten Juleklem oppå nissemotivet. Dette motivet er et digitalt motiv fra Manu Design Studio. Printet ut på ark fra Fabriano.



Jeg har bukt motiv fra Manu Design Studio på kruset også:



Teksten har jeg designet selv i redigeringsprogram:



Kruset har jeg sublimert. Lurer du på hva sublimering er, så ta en kikk hos CreativeArt.no, de fører utstyr til dette. Kort fortalt er dette metoden for å trykke motiver og tekst på diverse underlag ved hjelp av sublimeringsprinter og varmepresse. Koppene tåler å vaskes i oppvaskmaskin.



Produkter fra Cosmic ShimmerMarianne Design, Sizo, 3L, FabrianoMarabuAmsterdamFoliaStazSakuraSpeedball, Royal Talens, SizzixCreative ExpressionsKooh-I-Noor, Shinhan Touch Marker, SpeedballBest CreationVanGoghPapicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.