fredag 18. oktober 2019

"You make me happy".

Et fargesprakende kort fra meg i dag, i ekte Studio Light ånd!
Jeg har brukt både mønsterark og tekst fra de her.

Mønsterarkene er fra serien "Happy" som jeg skaffet i A6 blokk. Arkene måler 14,8 x 10,5 cm og er i perfekt størelse til små posekort. Blokken inneholder 12 ulike design, så her er det bare å mixe i vei!

 Jeg har brukt en sort papirpose til base, som jeg har brettet i to og satt på høykant. Kantene er punchet med stjernepunch. Deretter har jeg rufset litt på mønsterarkene og limt på. Jeg kjører kontrast for alle penga her, da jeg føler at sort virkelig fremhever de knallfine fargene i papirene og blomstene.


 Blomster fra I Am Roses, fibertråder fra Kort Og Godt. Motivet (teksten) og utstansede blader er fra Studio Lights 3D blokk som heter Hand lettering.



Som finish har jeg splashjet med sort Marabu Mixed Media Art Spray.
Du får tak i produkter fra Marabu og Studio Light via Global Hobby og Kunst. Titt innom hjemmesiden deres for å finne din nærmeste forhandler.

http://elinshobbykrok.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.