lørdag 21. desember 2019

Toffifee til jul

Heisann!

I dag kommer det dekorerte toffifee-sjokolader på rekke og rad fra meg. Veldig koselige oppmerksomheter å gi bort rundt juletider.
Felles for alle er at jeg har brukt mønsterark fra Studio Light til å kle alle hylsterne.

På den første har jeg brukt motiv og noteark fra Manu Design Studio fra en samling som heter A Wonder Of Time. Jeg har printet begge arkene i underkant av A5 størrelse, og siden revet notearket langs kantene og stanset ut julenissen. Jeg har brukt en die fra Papirdesign til å stanse ut rammen i herlig glitterkartong fra Marianne Design i fargen Bronze. Pyntet enkelt med kristorn og en liten tekst.

 På toffifee nr 2 er motivet fra et Studio Light mønsterark. Siden motivet er ganske stort så jeg har holdt pynten veldig enkel med surret hyssing, chipboard, tekst og halvperler fra Kort&Godt.

 Tredje toffifee, denne med en stemplet tekst fra Papirdesign som motiv. Teksten er embosset hvit med embossingpulver fra Cosmic Shimmer og stanset ut med en die fra Papirdesign. Hvit bølgepapp fra Folia, blomster fra I Am Roses, halvperler fra Kort&Godt og chipboard fra Scrapiniec. Jeg har splættet over med gullspray fra Marabu helt til slutt.

Siste toffifee for i dag, i litt mer tradisjonelle julefarger. Motivet er fra by Digital Paper. Både tekst, granbar og trær er stanset ut med dies fra Papirdesign. Trærne har fått litt Marabu akryl mousse på seg.

Produkter fra Studio Light, Marianne Design, Folia, Marabu og Cosmic Shimmer distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.