torsdag 5. desember 2019

Utfordring for desember - jul

I desembermåneden vil vi ha fullt fokus på jul og oppgaven denne gangen er derfor rett og slett "jul". Vi gleder oss til å få masse julestemning av deres juleprosjekter.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.desember kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren denne herlige pakken med produkter fra Staz


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Hege:

Jeg har laget en Layout til desemberutfordringen som har tema JUL.  Jeg har brukt forskjellige mønsterark fra Papirdesign, som jeg har revet for ånd for å få et litt røft utseende. Jeg har også revet en bit bølgepapp fra Folia som har fått plass sammen med mønsterarkene. På det mørke bakgrunnsarket har jeg brukt Marabu Mixed Media Acryl Paste - hvit, sammen med en stjernestensil.

Det store snøflaket er stanset ut med en dies fra Studio Light - Winter Trails.  Tagen er ferdigkjøpt og har fått vokset bomullstråd fra Kort og Godt knyttet i hullet.   

Tittelen er stanset ut med dies fra Sizzix i sølvfarget glittermosegummi.



Produkter fra Folia, Marabu, Studio Light og Sizzix forhandles av Global Hobby og Kunst.




Et mini posekort til inspirasjon fra meg denne gangen. Tagen inni har jeg stanset ut med die fra Papirdesign. Mønsterarket og glitterkartongen, samt snøkrystalldiesen og tekststemplet er fra Marianne Design

Produkter fra Marianne Design distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Katrine:
En layout til inspirasjon fra meg også. Jeg har brukt hvit kartong som bakgrunn og et herlig mønsterark med korkmønster fra Papirdesign på øvre halvdel. Bak bildenene har jeg også bygget opp med rester av diverse juleark fra Papirdesign. 
På bakgrunnen har jeg brukt Cosmic Shimmer Sparkle Texture Paste - Apple Red over en stjernestensil. Den er en skikkelig fin julerød farge med akkurat passe glittermengde, og er absolutt et av mine favorittprodukter til juleprosjekter. De store og små snøfnuggene er stanset ut med samme dies fra Studio Light. Grønne enamel dots med glitter fra Marinne Design.

 Tittelen er en kombinasjon av klistremerkebokstaver fra Papirdesign og bokstaver stanset ut i Folia mosgummi med dies fra Sizzix.


Til jul trenger man jo pakkelapper! Så da har jeg laget disse til denne utfordringen. 
Jeg har stanset ut juletrær med en dies fra Marianne Design. Denne har jeg hatt i mange år og er en av mine jule-favorittdies! Jeg har stanset de ut i grønn bølgepapp fra Folia! Pyntet med litt hyssing, hjerter fra en punch og Juleklem dies fra Papirdesign! Til slutt har jeg dabbet hvit akrylmousse fra Marabu omkring for snøeffekt!

Marianne Design, Folia og Marabu distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst






1 kommentar:

  1. Merci pour ce dernier défi de l'Année et la belle inspiration de la DT.
    Bonnes fêtes et Joyeux Noël à tous.
    Bises.
    MaryannG

    Thank you for this last challenge of the Year and the beautiful inspiration of DT.
    Happy Holidays and Merry Christmas to all.
    Hugs.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.