fredag 6. desember 2019

Koselige julegnomer

Som dere kanskje har sett i bloggen her den siste tiden så har jeg en smule dilla på å lage kopper. Og når jeg ser slik supersøte julemotiver som disse gnomene fra Ink Five, så ROPER de på meg. Disse er like gossine på kopper som på kort.



Jeg har laget en gavepakke ved å pakke koppen i cellofan og henge på en tag stanset ut med dies fra Papirdesign i mønsterark fra Papirdesign



Votten fikk litt snøeffekt i form av hvitt detail embossingpulver fra Cosmic Shimmer.



Kruset har jeg sublimert med motiver satt sammen med et digitalt sett fra Ink Five, sammen emd en koselig tekst. Hjertet fant jeg på Pixabay.

 Lurer du på hva sublimering er, så ta en kikk hos CreativeArt.no, de fører utstyr til dette. Kort fortalt er dette metoden for å trykke motiver og tekst på diverse underlag ved hjelp av sublimeringsprinter og varmepresse. Koppene tåler å vaskes i oppvaskmaskin.

Produkter fra Cosmic Shimmer distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.