mandag 27. april 2020

Art Journal - A real friend

Heisann!

Nå er det lenge siden jeg har lekt meg i art journalen min, så nå var det jammen på tide å tørke støvet av den.

For å lage dagens side har jeg brukt Amsterdam akryl i fargene: primary yellow, yellowish green, titanium white, ultramarine violet og turqoise green. Sakura Pen-Touch i sort og hvit til detaljer og drodlerier. Stempler fra Marianne Design og Studio Light. Alt dette forhandles i Norge av Global Hobby og Kunst.

Motivet av de to damene er fra en serviett. Ellers har jeg brukt gamle kalenderblokker, baksiden av en kvittering som var dekorativ, gamle boksider, kakeservietter, gavepapir, bokstavrester og frimerker for å bygge opp siden.





Ønsker dere en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.