onsdag 29. april 2020

En papirklem til min frisør

I disse korona-tider har jeg savnet min frisør noe voldsomt, spesielt siden jeg har kort hår og hadde klippetime rett etter at alt ble stengt ned. Jeg har gledet meg sånn til å få en hårklipp igjen og gleden var stor da hun fikk lagt inn en ekstra time til meg på kveldstid. Det fortjener en stor klem og en liten gave. Siden man ikke kan klemme fysisk for tiden, fikk det bli en papirklem i form av en tag.

Tagen på kortet er fra Staz. Vimplene bak selve tagen er stanset ut av dies fra Papirdesign.  Teksten er stanset ut av en die fra Kort og Godt. Snurreblomsten er også fra Kort og Godt. Det samme er den lille saksen jeg har pyntet med. Hjertet bak teksten er stanset ut av en die fra Sizzix.


Tagen har jeg festet på en flaske med Prosecco. 

 Jeg har bevisst valgt å holde de fleste fargene i sort og lilla.

Tagen er knytt fast med matchende bånd.


Produkter fra Staz og Sizzix distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.