tirsdag 21. april 2020

Restetags, trinn for trinn

Hei og hopp!
I dag vil jeg dele noen morsomme restetags med noen helt enkle trinn for trinn bilder.

Jeg har brukt det jeg har igjen av papir, die-cuts, washi og klistremerker fra Create Happiness serien fra Studio Light. Her trenger man selvsagt ikke bruke ting fra samme koleksjon, men jeg gjorde det denne gangen for enkelhetens skyld. Jeg har også brukt litt andre ting, men hovedsaklig det du ser på bildet under.

 Først kutter jeg til en passende mengde tags av papirrestene. Jeg varierer mellom små og store.

Så finner jeg frem restene av die-cuts. Jeg sorterer de helt enkelt for å få litt oversikt over hva jeg har.

Så velger jeg ut hvilke die-cuts jeg vil bruke til hvilke tags og legger dem oppå. Jeg finner også frem litt kakeservietter i forskjellige farger som kan passe til, og til tagen nederst til høyre fant jeg noen vimpler som har vært kakepynt jeg ville bruke. Nå er det bare å lime i vei og legge til pynteelementer i form av klistremerker osv. til slutt. 

Her kommeret lite bilderas av ferdige tags.




Og vipps, masse fargerrike tags klare til bruk!

Produkter fra Studio Light distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en strålende dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.