fredag 24. april 2020

Konfirmantkort - Papirdesign

Hei alle sammen.

Jeg har laget to enkle konfirmantkort til gutt. Kortene er i størrelse 4 x 6 og brettet i naturfarget kraftkartong fra Papicolor. Mønsterarkene er fra Papirdesign sin nyeste kolleksjon "Håpefull".

På det første kortet har jeg stemplet direkte på bakgrunnen med et stempel fra Studio Light - Insdustrial 2.0. Jeg har revet mønsterarket for å få en litt røff look. Tekst og konfirmant er stanset med dies fra Papirdesign i svart kartong fra Papicolor. Button og dotter er fra Papirdesign.


Inni kortet har jeg stemplet en tekst med stempel fra Papirdesign.


På det andre kortet har jeg laget to paneler med mønsterark fra Papirdesign. Jeg har stemplet rett på det ene mønsterarket med bakgrunnsstempel fra Studio Light - Industrial 2-0 og tekststempel fra Papirdesign - Frihet. Den svarte tagen, som er fra Staz har fått søm rundt kanten med hvit Sakura Gelly Roll 10. Gratulerer er stanset ut med dies fra Papirdesign i svart kartong fra Papicolor. #Konfirmant er stempel fra Staz.


Produkter fra Papicolor, Staz, Studio Light og Sakura forhandles av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

Ha en fin dag.

Hilsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.