søndag 13. mars 2022

Konfirmasjonskort til gutter

 Med ekstra mange konfirmasjoner på høsten i fjor, har det også vært ekstra mange konfirmasjonskort å lage.


På dette kortet har jeg brukt mønsterark fra Papirdesign. De blå rosene er også fra Papirdesign. Teksten er stanset ut av en die fra Papirdesign.


På dette kortet har jeg brukt mønsterark fra Papirdesign Teksten er stanset ut av en die fra Papirdesign. Chevron-pynten er også stanset ut av en die fra Papirdesign. Begge deler har fått en lett hinne med sort embossing over.

På dette kortet jeg jeg laget en enkel pengelomme av det samme arket som er brukt på forsiden av kortet.

På dette kortet har jeg brukt mønsterark fra Papirdesign. De blå rosene er også fra Papirdesign. Teksten er stanset ut av en die fra Papirdesign.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.