torsdag 17. mars 2022

Mer inspirasjon til mars-utfordringen

 Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Wenche:

Dette binderskortet er laget med mønsterark fra Papirdesign, stempelteksten og blomstene er også derfra. 

Epoxyhjertet er fra Marianne Design. Usikker på opphavet til diesen som jeg benyttet til å lage selve fasongen på kortet. 

Hege:

Gult er kult viste seg å være vanskeligere enn jeg trodde. Tre prosjekter ble planlagt "gule", men beveget seg plutselig over i helt andre fargeskalaer. Da ble det en "Påske-LO" til denne utfordringen.

Jeg har brukt mønsterark fra forskjellige produsenter og Embossinpaste sammen med stensil fra Tim Holtz for å lage struktur til bakgrunnen.

Klistremerketekstene og de gule alfabetklistremerkene er fra Papirdesign


Katrine:
 
Jeg har laget et kort i a5 størrelse til konfirmant, med gult i både mønsterark og blomster.
Jeg har brukt kartong i både gull og sort for å få mønsterark og motiv til å poppe litt ekstra.
Teksten er stanset ut i samme gullkartong med die fra Papirdesign. Blad-dies og tekstklistremerker er også derfra.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.