torsdag 3. mars 2022

Konfirmasjonskort til jente og gutt

Jeg deler noen konfirmasjonskort med dere i dag.


Først et kort til håndballjente. Laget av hvit og svart Papicolor kartong. Mønsterarkene, tekst og banner die, dotter og tekstklistremerket jeg har brukt er fra Papirdesign.

Fjær stanset ut i glitterkartong med die fra Studio Light. 


Det neste kortet er laget av svart Papicolor kraft kartong. Mønsterarkene, tekst die og button jeg har brukt er fra Papirdesign. Motivet er en topper fra Felicita Design. Tagen og båndet er gjenbruk fra et kleskjøp. 


Et kort til hvor jeg har brukt av samme mønsterark: 


Tag og tekst die, dotter og button er også fra Papirdesign. Motivet er fra Pixabay. Printet ut på ark fra Fabriano.


Det siste kortet er laget i 15cm*15cm av svart Papicolor kartong. Mønsterarkene, die, button og tekstklistremerket jeg har brukt er fra Papirdesign.

Epoxy-stickers er fra Marianne Design.

Motivet er fra Pixabay. Printet ut på ark fra Fabriano.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.