tirsdag 6. desember 2016

Gledelig jul

Hei! I dag vil jeg vise frem et julekort i tradisjonelle julefarger.
Kortet er brettet med en klaff over, så det likner nesten en konvolutt. Koselig julepost, med andre ord.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign. Den dype julerøde fargen i årets kolleksjon er så fin, og skaper virkelig julestemning ved pulten hos meg nå om dagene. "Gledelig Jul" er stanset ut med dies, også fra Papirdesign.

Det nostalgiske motivet er fra KristeArtDesign, og det er omkranset av lekre julerøde blomster fra Papirdesign og hvite roser. Blomstene har fått litt akryl mousse fra Marabu på seg. Kristorngrenene i gull er stanset ut med "Holy Branch" die fra Creative Expressions. Perler fra Papirdesign.

Klaffen holdes nede ved hjelp av små magneter som jeg har festet under mønsterarkene.
Inni kortet er et stort skrivefelt. Her har jeg pyntet langs kanten med kristorn-stempel fra Papirdesign.

Siste siden inni. Pyntet med utstanset juletre og innrammet stempeltrykk. Alt laget med produkter fra Papirdesign.

Produkter fra Creative Expressions og Marabu distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en kreativ dag!

2 kommentarer:

  1. Dette julekortet er virkelig lekkert. Brettingen gir det et eksklusivt preg.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.