onsdag 14. desember 2016

Julegaver

Hjemmelagede gaver går aldri av moten. Det er noe eget ved det, og det kommer vi ikke utenom. 

Wenche:
Jeg har pyntet opp et glass og fylt med telys og en pyntet fyrstikkeske. 

Glasset dekket jeg med snøkrystaller stanset ut i selvklebende folie  med dies fra Marianne Design. Deretter dabbet jeg på hvit gesso med svamp, før jeg fjernet snøkrystallene igjen for å få effekten jeg var ute etter. 


Juleklem er stanset ut i mønsterark fra Studiolight, med dies fra Papirdesign. Denne har jeg hengt på glasset som en tag. 

Fyrstikkesken har jeg pyntet med mønsterark fra Studiolight, motiv fra KristieArt Design og tekst sticker fra Papirdesign


Produkter fra Studiolight og Marianne Design distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.



Elin:
Jeg synes, akkurat som Wenche, at lys er en flott gave å både gi- og få. De er anvendelige, praktiske, de er gøy å pynte med alle sine variasjoner, og det er en gave man aldri kan få nok av.

Jeg har dekorert kubbe lys i ulike størrelser, her med rub-ons fra Staz. Jeg har pakket de i cellofanposer og satt på et lite chipboard hjerte fra Papirdesign.

 Jeg har brukt Staz rub-ons fra platen som heter: Livet på disse lysene. De er ca 10-12 cm høye, og kler fint litt mindre korte tekster.


Elin.



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.