onsdag 22. november 2017

Juleposer

Julepynta gaveposer er så koselig å lage. Disse kan fylles med smått og stort, og er jo nesten en gave i seg selv: 

Jeg har laget en julegavepose med utgangspunkt i en gavepose i papir. På posen har jeg brukt mønsterpapir fra Papirdesign. Teksten er et stempel fra Papirdesign som jeg har stemplet og klippet ut for hånd. Kransen rundt er stanset ut av die fra Papirdesign. Jeg har stanset en i grønn bølgepapp og en i grønn Papicolor-kartong for å gi en hårfin fargeforskjell. Kantene på posen har fått et svakt lag med Cosmic Shimmer Sparkle Paste.




Produkter fra Folia, Papicolor og Creative Expressions distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Katrine:
Jeg har pyntet to poser med likt oppsett og produkter, bare motivene er forskjellige.
Mønsterark og motiv er fra den herlige Woodland Winter serien til Studiolight. Jeg har stanset ut tre og tekst i grønn bølgepapp med dies fra Papirdesign, treet har fått litt snøeffekt ved hjelp av akryl mousse fra Marabu. Treskiven bak treet er laget ved hjelp av et stempel fra den samme Studiolight-serien, stemplet med brunt blekk på kraft kartong fra Papicolor. Teksten er knytt fast i hanken sammen med en kongle-charm. Grønne glitterenamel-dots fra Marianne Design.


Wenche


Jeg har pyntet en papirpose fra Folia med mønsterark og diecuts fra Papirdesign
Juleklem er stanset ut i hvit mosegummi med glitter. 
Snømannen er fra motivark fra Marianne Design
Chipboards fra Scrapiniec og stemplet tekststriper fra Kort og Godt


I posen har jeg puttet litt forskjellig varmende drikke. 



Og til slutt en pose staset opp med mønsterar fra Studiolight-ark og stempeltrykk fra Papirdesigns nydelige stempel.

Rammen er stanset ut med die fra Creative Expressions.

1 kommentar:

  1. Åhh, disse var superkoselige og flotte :)
    Så hyggelig å få slike gaver :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.