tirsdag 7. november 2017

Pyntet Toffifee

Å pynte toffifee-esker er blitt en juletradisjon for oss. I år gjør vi intet unntak. 

Linda:
Jeg synes det er veldig koselig å pynte toffifee-esker til jul. Her har jeg pyntet en med et av de nye julearkene fra Papirdesign. Jeg har her brukt både forside og bakside av samme ark. Teksten fra Papirdesign er embosset med hvitt på svart kartong fra Papicolor. Kransen er stanset ut med en lekker die i grønn bølgepapp fra Global Hobby og Kunst. Her har jeg stanset ut kransen tre ganger, og limt over hverandre litt forskjøvet så den blir tykkere. "God jul" er stanset ut i mosegummi, og er en av mine favorittjuledies noen sinne. Denne kommer fra Papirdesign. Pepperkakemannen er stanset ut i bølgepapp. Til sist har jeg hatt på litt glitter snow på papir og utstansede figurer. Alle dies brukt på denne kommer fra Papirdesign. 





To toffifee-esker er pyntet i nostalgisk julestil. 

Den første er pyntet med mønsterark fra Stuiolight. Kransen er stanset ut med die fra Papirdesign. Charmsen har jeg fått av en venninne, og vet dessverre ikke produsent. 


Den neste er pyntet med mønsterark fra Papirdesign, stempeltrykk med tilhørende dies fra Kort og Godt. Chipboardkransen er fra Scrapiniec. Også denne esken har fått en hjertecharm jeg har fått av ei venninne. 




1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.