torsdag 28. desember 2017

Et par julekort på tampen

Nå nærmer året seg slutt, men heldigvis er det fortsatt jul og ferie. Da passer det jo greit å vise to julekort i dag, årets siste for min del. 


Det første kortet er i str 4x5,5", med brettet base. Jeg har brukt kraftfarget kartong fra Papicolor som base. Mønsterarkene kommer fra en av Papirdesigns tidligere juleserier, som jeg synes har en helt nydelig rødfarge. Jeg kommer helt i julestemning bare av å se på de. Motivet er printet fra internett.


Jeg har pyntet med osteklut, og ej fjær, i tillegg til blomster fra bl.a I am Roses. De små tekststripene er stempel fra Stas, #godjul. Disse er stemplet på hvit kartong og deretter kruttet i striper.


"God jul" er stanset ut fra en av årets nye dies fra Papirdesign. Denne er utrolig flott, og passer de fleste prosjekter.


Det siste kortet er et postkort med lekre ark fra Studiolight og serien Woodland Winter. Denne serien går i grønntoner og naturfarger, og mye treverkmønster, som jeg er veldig glad i. Motivet kommer også fra studiolight. Jeg har også på dette kortet pyntet med blomster fra bla I am Roses og tekststriper fra #Godjul-stempelplata, i tillegg til pyntebær fra Kort og Godt. Toppen på dagen er stanset ut med en dies fra Marianne Design.


Produkter fra Studiolight, papicolor og Marianne Design forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

  1. Herlige julekort! :)
    Flotte motiv....digger det snømannmotivet :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.