onsdag 27. desember 2017

Tre julelayouts

Heisann!
I dag vil jeg dele tre layouts med bilder fra julen 2016. Alle er i formatet 9x12 inches.

Første ut. Basen er kraft kartong i fargen natur fra Papicolor. Bakgrunnsarket som jeg har limt oppå er fra Alexandra Renke. Nedover langs høyre side har jeg brukt Cosmic Shimmer Sparkle Texture Paste - Aurora Sparkle over en stensil med trær fra Tim Holtz.

Bak bildene har jeg bygget opp med bølgepapp fra Folia, mønsterarkbit fra Studiolight og kakeserviett. Selve bildene har fått matter av hvitt silkepapir. Pyntet med herlig chipboard fra Wycinanka, røde dotter fra Staz og glitterstjerner fra Freckled Fawn.

Teksten er stemplet med stempel fra Papirdesign på hvit kartong og deretter klippet ut.

Layout nr. 2 har også kraft kartong som base og bakgrunnsark fra Alexandra Renke. Jeg har brukt den samme Sparkle Texture Paste på bakgrunnen, men her over en stensil med striper. Bak bildet har jeg bygget opp lag på lag med bølgepapp fra Folia, kakeserviett, diverse mønsterark fra Papirdesigns nyeste juleserie og silkepapir.

Stjernene er stanset ut i glittermosegummi fra Folia med en die fra Papirdesign. Røde julestjerner fra Papirdesign, dotter fra Staz og chipboard fra Scrapiniec.

Teksten er stemplet med stempel fra Papirdesign og klippet ut. Tallene er stanset ut med dies fra Sizzix.

Siste layout ut i dag. Fortsatt kraft kartong fra Papicolor som bakgrunn, men her er mønsterarkene fra den herlige nye juleserien til Papirdesign. Jeg har rufset arkene godt langs kantene og brukt hvit akrylmaling fra Amsterdam litt her og der på layouten. Bak bildene har jeg bygget opp lag på lag med gamle boksider, kakeserviett, tag og silkepapir. Jeg har også brukt Cosmic Shimmer Sparkle Texture Paste i fargen Apple Red, en nydelig julerød farge.

Tittelen er stanset ut i glittermosegummi fra Folia med Sizzix dies. Stjernene er stanset ut i bølgepapp fra Folia med en die fra Papirdesign. Tekstklistremerkene er også fra Papirdesign.

Pyntet med hvite blomster fra kaBoks, røde blomster fra I Am Roses, pyntebær fra Wild Orchid Crafts og chipboard fra Scrapiniec. Den sjarmerende nissen har jeg laget av papirleire i en silikonform.

Produkter fra Papicolor, Studiolight, Folia, Cosmic Shimmer, Amsterdam, Staz og Sizzix distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

Håper dere ble inspirert til litt julescrapping!
Ønsker dere en super dag.


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.