torsdag 21. desember 2017

Gaveeske-sett

Hei!
I dag vil jeg vise frem tre esker som jeg har pyntet litt ekstra!
Det var i utgangspunktet 3 grove, brune pappesker fra Panduro.

Jeg har kledd de i mønsterark fra StudioLight. Dette treverksarket med snø på er så innmari lekkert! 

StudioLight distribueres av Global Hobby og Kunst.


På toppen av den største esken har jeg pyntet med 3 snødekte juletrær i forskjellige str. Noen av de er kjøpt på Søstrene Grene. Hjortene er chipboard fra Dusty Attic.


Jeg husker ikke hvor jeg kjøpte trestubbene fra...de var iallefall tykkere enn jeg hadde sett for meg, men de passet jo til ett slikt prosjekt!


Sleden og alle pakkene er chipboard fra Wycinanka


På alle eskene har jeg pyntet med litt falsk snø og lekre pyntebær fra Kort og Godt!


Til og fra lappene er stanset ut med diessettet til Marianne Design. Digger hullforsterker diesen til denne!

Håper du fant litt inspirasjon! Klem fra meg!



2 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.