torsdag 30. januar 2020

60 års kort til svigermor

I anledning min fantastiske svigermors 60 års dag i desember, måtte det så klart til et kort.
Da det skulle ha plass til flere hilsener, ble det laget i A5 str. 


Basen er brettet av lilla shimmer kartong fra Papicolor. Mønsterarkene jeg har brukt er bl.a fra Studio Lights "JBS" kolleksion, og"Create Happyness" kolleksjon. Jeg har rufset kanter på arkene, og valgte å farge med lys sverte denne gangen. Ønsket et renere uttrykk,


Jeg har stanset ut vimpel med dies fra Papirdesign, og mandala fra Marianne Designs creatable kolleksjon. Motivet er fra pion design.


Stempelet er fra Papirdesigns clearstamp plate nr 13782 Jubileum. I tillegg har jeg pyntet med søvfarget kakeserviett, sølvfarget bølgepapp fra Folia, div blomster fra Kort og Godt ++ Jeg har også lurt med litt bling fra Kort og Godt.



Produkter fra Folia, Studio Light og Marianne Design distribueres av Global Hobby og Kunst. Sjekk deres hjemmeside for å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.