fredag 24. januar 2020

Kort med rosa stjerner

Jeg har en die fra Sizzix som jeg har hatt noen år. Jeg har ikke brukt den så altfor mye, men nå har jeg virkelig oppdaget hvor utrolig anvendelig den er. Den inneholder flere stjerner og er en av de tykke diesene som kan stanse også litt kraftigere materialer. Jeg har derfor malt tykk papp-plate i rosa-maling, latt dette tørke og så stanset ut med diesen. Diesen heter "Primitive stars".

Teksten er et stempel fra Papirdesign og er stemplet på samme papp, og deretter klippet ut.

På bakgrunnen har jeg hatt på Cosmic Shimmer Sparkle Paste.

Under her ser du bedre bilder av kortene enkeltvis.



Produkter fra Sizzix og Cosmic Shimmer distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.