tirsdag 28. januar 2020

Hodefoting - LO

Heisann!

En layout med herlige Papirdesign - Drømmeland papirer vil jeg dele med dere i dag. Jeg digger de herlige glad-fargene i denne kolleksjonen, og synes de passer perfekt til bildet av den lille hodefotingen min.

Jeg har brukt Marabu Mixed Media akryl mousse i rosa og lilla på bakgrunnen av kartong fra Papicolor. Den rosa har jeg bare strøket utover med en spattel, mens den lilla har jeg påført over en stensil.

Tittelen er satt sammen av lilla klistremerkebokstaver fra Papirdesign og noen større bokstaver i chipboard. Tekststripene er også klistremerker fra Papirdesign. 

Jeg har klippet ut noen regnbuer fra et av mønsterarkene og festet med 3d puter fra 3L - Scrapbook Adhesives på layouten. De puffy klistremerkene jeg har pyntet med kommer fra Studio Light - Create Happiness.

Produkter fra Papicolor, Marabu, 3L - Scrapbook Adhesives og Studio Light distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst
 Ønsker dere en strålende fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.