søndag 5. januar 2020

Utfordring for januar - Årstid

Det er nytt år med nye muligheter, som man ofte sier. Vi håper alle har gått 2020 vel i møte og at dere er klare for et nytt år med mange nye utfordringer i bloggen vår.

Utfordringen denne måneden er Årstid. Vi vil rett og slett at du skal la deg inspirere av en av årstidene

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.januar 2020 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren dette flotte clarstampsettet og blokken med vinterark Studio Light: 


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Kristin:
Jeg er fortsatt i jul- og vintermodus og har laget et vinterpreget julekort. På kortet har jeg brukt mønsterark og tekst-die fra Papirdesign. Motivet med hus og trær har jeg stanset ut av dies fra Marianne Design.

Elin:
Jeg må si som Kristin over her: Julen sitter fortsatt i, og vintermodus har ikke sluppet taket enda. Et julekort fra meg også i dag. Et realt restekort med mønsterark fra div serier av Studio Light. Motivet også fra samme produsent. Tekstene er stemplet med #juleplate fra Staz. Blingbånd fra Kort og Godt. Litt bølgepapp fra Folia, og en ramme stanset ut med dies fra Creative Expressions i kraftkartong fra Papicolor. Kortet har papirpose som base, og taggen inni kortet er laget fra kraftkartong. Den er punchet med en stjernepuncher fra martha stewart.



Linda:
Jeg har valgt meg Vinter som min årstid til årets første utfordring. Jeg bor på sørlandet, så her er snø stort sett mangelvare. Så de gangene det kommer snø, er det vanligvis stor stas for de minste å få måke snø.
Jeg har brukt lekre ark fra Studiolight og serien "Snowy Afternoon". Kakeservietten bak bildene er fra Papirdesign. Den søte knappen, og snøkrystallene kommer fra Kort og Godt.




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

2 kommentarer:

  1. Très belle inspiration de la DT.
    Merci pour ce nouveau challenge.
    Bonne année 2020 à toutes et tous.
    MaryannG

    Very nice DT inspiration.
    Thank you for this new challenge.
    Happy new year 2020 to all.

    SvarSlett
  2. very nice projects from team!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.