mandag 20. januar 2020

Posekort til barnebursdag

Hei og hopp!

I dag kommer det posekort til barnebursdag på rekke og rad.
Utgangspunktet og inspirasjonen til kortene er de herlige motivene fra I Love Digi Designs.
Andre produkter som går igjen:
-brune papirposer, ca. 4x6"
-mønsterark fra Papirdesign og Studio Light
-hvit kraft kartong fra Papicolor (som skrivefelt oppi posene)

 Kort nr 1: Lag på lag med ark, og litt glitterwashi innimellom. Jeg har brukt Marabu gesso på deler av bakgrunnen for å duse ned litt. Pyntet med stjerner og tekst i chipboard, klistremerketekst fra Papirdesign og gullglitter enamel dots.

Kort nr. 2:  Også her har jeg brukt litt gesso for å duse ned den litt skarpe oransje fargen, samt litt på blomstene. Pyntet med stjerner i chipboard, blomster fra I Am Roses og klistremerketekst fra Papirdesign.
 

Kort nr. 3:  Tekst og ballong er begge stanset ut med dies fra Papirdesign i selvklebende kork fra Marianne Design. Øvrig pynt er halvperler i gull.

Kort nr. 4:  Også her har jeg pyntet med utstanset tekst og ballonger, i kork og gull. Og halvperler i gull.

Kort nr. 5:  Her tok jeg utgangspunkt i et resterark som det var blitt stanset ut en stjerne fra, og jeg kledde med at annet mønsterark bak. Pyntet med paljettsløyfe og gullglitter enamel dots.

Kort nr. 6: Her har jeg satt sammen bakgrunnen av mange små restebiter, samt litt washitape og hullmønster stanset ut med Papirdesign die. Pyntet med utstanset ballong i sort Folia mosgummi, chipboard tekst og puffy stjerner. 

Produkter fra Studio Light, Papicolor, Marabu, Marianne Design og Folia distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem HER for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ha en super dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.