tirsdag 21. januar 2020

Fabulous diva - Layout

 Hei.

Jeg har kost meg med herlige mønsterark fra Papirdesign sine kolleksjoner "Drømmeland" og "Hell Lykke" og laget en skikkelig rosa Layout av minstefrøkna. Jeg liker veldig godt at kolleksjonene til Papirdesign harmonerer i farge, slik at man kan kombinere mønsterark fra ulike kolleksjoner på samme prosjekt.



Oppsettet på LOen er veldig enkelt og det er bildene som er i fokus. Kamera og filmstripen er stempel fra Papirdesign, stemplet på hvit kartong fra Papicolor. Klistremerker og button er også fra Papirdesign. Bakgrunnsstemplene (søm og art.no.) er fra Studio Light. Teksten er skrevet med svart Sakura Micron Pigma 005. Jeg har brukt hvit Sakura Gelly Roll 05 til highlights. 

Ellers har jeg pyntet med diverse klistremerkeord og - tekster.


Produkter fra Papicolor, Studio Light og Sakura, distribueres av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

Hilsen fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.