fredag 17. januar 2020

Mer inspirasjon til januar-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Wenche:

I mørkeste januar kan det være kjekt med noe lyst å se frem til. Som en fisketur en lys sommerkveld for eksempel.

Motivet jeg har brukt på dette kortet er en topper fra Dixie Craft.


Kortet er laget i 15cm*15cm av hvit Papicolor kartong. Mønsterarkene er fra Studio Light

Tekst die, button med tall og bokstavstickersene er fra Papirdesign

Gratulasjonsteksten er stanset ut i selvklebende korkark fra Marianne Design

Produkter fra Marianne DesignPapicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ann Kristin:
Jeg har valgt meg sommer! Og har scrappet en LO fra fjorårets sommer. Har brukt herlig sommerlig mønsterark fra Studio Light. På bakgrunnen har jeg klæsjet på litt grønn og rosa akrylmousse fra Marabu!  "Mine fineste" er en dies fra Papirdesign, blomster fra IamRoses.



Katrine:
Jeg har latt meg inspirere av den årstiden vi er i nettopp nå, vinteren, og laget et julekort i kjølige blåtoner med kontrast i en varmere gull. Mønsterarkene er fra Studio Light, og motivet er stanset ut fra et av dem med en tag-dies fra Marianne Design. Bak motivet har jeg bygget opp med strie og bølgepapp fra Folia.

 Teksten er stanset ut med die fra Papirdesign. Øvrig pynt er snøfnugg i finèr, samt halvperler fra Kort&Godt.

Hege:

Jeg har laget et kort inspirert av årstiden vi er i nå, vinteren. Jeg har brukt svart kartong fra Papicolor som kortbase og et panel av mønsterark fra Studio Light - Ultimate Scrap Collection (nr. 54).

Jeg har laget bakgrunnen ved å male med Van Gogh Akvarell - metallic/interference på svart akvarellark fra samme produsent. Videre har jeg brukt stensil, embossing paste, og frantage for å skape struktur. Jeg har stanset ut et stort snøflak med en dies fra Studio Light - Winter trails, som jeg har delt i to og limt på bakgrunnen. Den utstansa sirkelen er limt på bakgrunnen med 3d puter fra 3L Scrapbook Adhesives. Teksten er fra Papirdesign, stemplet med vannmerkepute fra Versamark og embosset med Cosmic Shimmer Detail Emboss Powder - truly white. Perlebåndet rundt sirkelen er fra Kort og Godt. Det er også de små sølvpaljettene. Jeg har tegnet søm rundt kanten på sirkelen med hvit Gelly Roll 05 fra Sakura.


Produkter fra Papicolor, Van Gogh, Studio Light, Sakura, Versamark og Cosmic Shimmer forhandles av Global Hobby og Kunst

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.