onsdag 29. januar 2020

Skolegutt-layout


I fjor høst hadde vi en helt fersk førsteklassing. Da jeg så de lekre papirene fra Studio Light med tavlemotiv fra serien "Ultimate scrap collection", visste jeg med en gang at de ville være perfekte til første skoledag-bildene som skal scrappes. Her er den første jeg scrappet. Ettersom jeg synes arket er så kult og fint i seg selv, har jeg valgt ikke ha andre ark på, med unntak av noen små matter bak bildene. Jeg har brukt en liten rest av ark, pluss bakplata til en pakke buttons fra Papirdesign.


For å få frem litt av historien bak første skoledag, har jeg skrevet teksten med skrivemaskin og deretter klippet opp i tekststriper. Dette synes jeg er en utrolig flott måte å kunne få på mye tekst uten at det blir rotete. Jeg har i tillegg pyntet med litt diecuts og en pil-binders.  Jeg har hatt på litt frantage på bindersen for at den skal se litt slitt ut. Buttonen kommer fra Papirdesign, og passet perfekt til layouten.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.