søndag 29. mars 2020

Alle skulle hatt en venninne som deg

Endelig kom inspirasjon over meg, til å scrappe et vanlig kort igjen! Så koselig å lage bursdagskort til venner og bekjente. Jeg har lenge brukt av lageret mitt, men nå som det begynner å tømmes er det lettere å finne inspirasjon til å lage nye kort:


Her har jeg benyttet lekre mønsterark fra Papirdesigns "Lille gull" serie. Jeg har brukt arkene som heter Hjertelig blå og Sjarmtroll. I tillegg har jeg brukt mønsterark fra Studio Lights "Summer feeling" blokk i str 15x15cm. Jeg har stanset ut kakeservietten bak motivet med dies fra creative expressions.


Jeg har brukt motiv fra maja design denne gangen, og må si at jeg elsker å kombinere demin-blå med gammelrosa! Herlig kontrast, og veldig lun følelse i disse fargene. Jeg har skrapet opp kantene på alle paneler, og svertet de med favoritten min fra distressblekk: vintage photo.


Jeg har brukt "gratulerer" sticker fra Papirdesign, samt stempel fra stempelplaten PD 18477 Venninne.

Blomster fra prima, rosa dotts fra marianne design. I tillegg har jeg blandet litt Amsterdam Akryl i fargen Titanum White, med vann, og sprutet litt her og der. Dette synes jeg gir veldig fint liv i kortet. På taggen i kortet har jeg brukt Hugsnug bånd som er hjemmefarget. Tips til hvordan dette kan gjøres, finner du HER.


Flere brukte produkter er forhandlet av Global Hobby og Kunst. Om du ønsker å finne din nærmeste forhandler, ta en tur innom deres hjemmeside HER.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.