tirsdag 3. mars 2020

LO - Akrylmaling og restepapir

Hei alle sammen.

Jeg har en plan for 2020, hvor jeg skal redusere bunken med restepapir og ferdig fremkalte bilder. I dag vil jeg derfor vise dere en LO hvor jeg har brukt nettopp restepapir sammen med akrylmaling fra Amsterdam. Jeg har laget noen prosjekter med akrylmaling i et siste og det er jo bare så gøy å bruke, samtidig som det er effektfullt på prosjektet.

Bakgrunnsarket jeg har brukt er fra Papirdesign og strimlene med restepapir er fra de to produsentene jeg bruker aller mest: Papirdesign og Studio Light.

Teksten er skrevet med Sakura Pigma Micron PN og tittelen er blant annet en trefigur fra Papirdesign. I tillegg har jeg brukt forskjellige bakgrunnsstempler og dotter/enamelfigurer fra ulike produsenter.

Dette var en LO som et var veldig gøy å lage.


Produkter fra Amsterdam, Studio Light og Sakura, distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

En oppfordring til slutt:
Ta fatt på restebunken du også :-)

Ha en fin dag.

Hilsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.