søndag 21. november 2021

Konvoluttkort med tilhørende tag

Jeg har lenge beundret de nydelige konvoluttkortene til @somlelitt. De er utrolig lekre og man kan ikke bli annet enn inspirert av å se på dem.  Da jeg kom over tutorialen hennes på Instagram fikk jeg lyst til å gjøre et forsøk selv.

Jeg har laget et konvoluttkort med matchende tag:



Jeg har brukt et nydelige mønsterark fra Papirdesign sin nye julekolleksjon "Det kimer nå til julefest" samt en liten rest fra en eldre julekolleksjon. Jeg har nevnt det flere ganger før, men noe av det jeg liker aller best med Papirdesign er hvordan de ulike kolleksjonene er fargekoordinerte og kan brukes om hverandre.

Motivene er klippet ut fra et av de nye arkene. Jeg har stanset ut kristtorn med dies fra Papirdesign i naturfarget kraftkartong fra Papicolor. "God Jul" er trebokstaver fra Papirdesign og klistremerkene og dottene er også fra Papirdesign.




Den nydelige stempelteksten er fra Kort og Godt og passet perfekt sammen med dompapmotivene fra Papirdesign


Produkter fra Papicolor forhandles av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.